Sposoby dystrybucji kalendarzy reklamowych

Sposoby dystrybucji kalendarzy reklamowych

Mając już swoje wymarzone kalendarze reklamowe trzeba zatroszczyć się o to, aby dotarły tam gdzie trzeba, jednocześnie umożliwiając im działanie jako firmowa reklama. Dystrybucja kalendarzy firmowych jest niezmiernie istotna, gdyż możliwie najszersze „rozsianie” ich po różnych firmach i innego rodzaju miejscach, przez które przewijają się ludzie, zwiększa efekt reklamy na nich umieszczonej.

Komu i w jakich sytuacjach wręczać kalendarze firmowe?

Z pewnością kwestia osób, czy też miejsc, w których chcecie rozdysponować swoje kalendarze zapadła już w trakcie składania zamówień na nie, ale okazuje się, że część firm nie ma zbytniego pomysłu na dystrybucję kalendarzy w określone miejsca. Najczęstszymi metodami rozpowszechniania kalendarzy firmowych są:

  • wysyłka pocztą lub kurierem
  • rozwożenie kalendarzy przez pracowników firmy
  • wręczanie kalendarzy w firmie

Wysyłanie kalendarzy

Wysyłka kalendarzy firmowych może wydać się dość karkołomnym posunięciem, gdyż usługa ta generuje dość duże koszty, które czasami mogą nawet przewyższyć koszt wysyłanych kalendarzy. Wysyłka jednak jest bardzo popularną metodą dostarczania kalendarzy wybranym osobom.

Na wysyłkę bardzo często decydują się firmy, które traktują taka formę dystrybucji na zasadzie „przy okazji”, wychodząc z założenia, że skoro do klientów wysyłane są faktury, lub innego rodzaju dokumenty, to dlaczego nie dołączyć do takiej przesyłki również i kalendarzy. Dzięki połączeni standardowej poczty z upominkiem noworocznym w formie kalendarzy, zyskuje się oszczędności i jednocześnie miły upominek i niespodziankę dla osoby odbierającej przesyłkę. Często zdarza się również, że do kalendarzy dołączane są również kartki świąteczne, co wspaniale dopełnia paczkę.

Dystrybucja z udziałem pracowników

Ta metoda dystrybucji kalendarzy firmowych jest najbardziej popularna wśród firm, których pracownicy działają na zasadzie handlowców, lub zbliżonych form pracy. Osoby takie mają bardzo duży kontakt z klientami, którym dostarczają kalendarze w trakcie dopełniania standardowych obowiązków służbowych. Metoda ta pociąga za sobą same korzyści, gdyż nie kosztuje nic, a przy okazji pracownicy firmy mogą zostać dostrzeżeni w innym niż na co dzień świetle.

Wręczanie kalendarzy w siedzibie firmy

Kolejnym sposobem na rozdanie kalendarzy reklamowych jest wręczanie ich osobiście klientom odwiedzającym siedzibę firmy. Jest to bardzo elegancka forma wręczania kalendarzy i jednocześnie miły akcent urozmaicający wizytę klienta w firmie.